Om alles soepel te laten verlopen hanteert tandartspraktijk de Wals de volgende huisregels:
- Graag bij ieder bezoek een geldig legitimatiebewijs, uw zorgpas en evt. afspraakkaart meenemen.
- Wij verzoeken u, bij verkoudheidsklachten, uw afspraak te verplaatsen.
- Indien u pijn heeft, belt u ons dan voor 9.00 uur, wij doen onze uiterste best om u dezelfde dag nog te helpen.
- Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak. Annuleren van afspraken 24 uur voor afgesproken afspraak.
- Wijzigingen in uw verzekering, adres, telefoonnummer van medicatie gebruik tijdig doorgeven. Dit kan telefonisch maar ook via ons e-mailadres info@tpdewals.nl .
- Behandelingen boven € 250,00 ontvangt u een begroting van ons. Deze ontvangen wij graag getekend retour als u instemt met de betreffende behandeling.
- Indien u de afspraak niet nakomt of korter dan 24 uur heeft afgezegd, kunnen wij kosten in rekening brengen.
- Wij behouden het recht om patiënten die regelmatig hun afspraken niet nakomen, uit te schrijven.
- Officiële inschrijving van nieuwe patiënten geschied pas na de 1e controle/kennismaking. Aan een kennismakingsgesprek kunnen geen rechten worden ontleend.
- Tandartspraktijk de Wals maakt gebruik van de diensten van Infomedics. Mochten er meerdere nota’s niet op tijd betaald worden en deze gaan naar incasso, dan houden wij het recht om u uit te schrijven uit onze praktijk.
- Agressief gedrag, verbaal of anderszins tolereren wij niet en heeft onmiddellijke uitschrijving tot gevolg.
- Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Wij geven geen patiëntinformatie aan derden tenzij u daar om vraagt. Informatie voor een specialist van een aanmelding verzenden wij altijd via een beveiligde mail, zgn. ZorgMail.
- Mocht u klachten hebben, maak dit bespreekbaar met ons. Bij vragen kunt u ook bellen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP), telefoonnummer 0900-2025012. Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot een klachtenfunctionaris van het KNMT.